Kdo jsem a proč tu vlastně jsem ?

úterý, března 08, 2016

Během posledního roku ve mně sílila potřeba začít se více o své zkušenosti a o to co mám ráda, dělit s ostatnímí. Tak proč si nezaložit blog?Ano, už nespočetněkrát, to vždy začalo velkým plánováním, nadšením a u toho to také zůstalo. Vyvstávaly různé pochyby jestli to bude někdo vůbec číst, nejsem přece žádný spisovatel a Robert Vano také ne:-) Jenže se ve mně něco náhle zlomilo a zvítězila chut' vyzkoušet něco nového. Beru to jako výzvu, zjistit , jestli jsem opravdu našla něco v čem vytrvám!
I kdyby to nikdo nečetl, tak za pár let se můžu ohlédnout zpátky, zasmát se sama sobě, třeba i nad vzpomínkama z cestování, začátků focení a hlavě nad tím jak jsem tenkrát sepisovala první článek s dvojkou Chardonnay a poslouchala Vivaldiho:-)
A co mi to zatím dalo? Pořídila jsem si konečně pořádný fot'ák , zúčastnila se minikurzu focení a plním si zase další můj sen:-)
Nemám v plánu psát na blogu nějaké sáhodlouhé romány, abyste u toho usínali,pokud jste vytrvali a došli jste až sem, tak je to super a já vám díky:-) Předem se omlouvám za případné chyby, nikdo nejsme dokonalí:-) Budu se snažit aby to bylo místo, kde se něco dozvíte, pobavíte a třeba vás budu také v něčem inspirovat.
A kdo že vlastně jsem?
Jsem přirozená, proměnlivá, živelná, veselá, blázen.....a takový je přesně Poutpourri by Sarka :-)

Může tě taky zajímat

0 komentářů

Populární příspěvky