Cake pops na špejli

pondělí, března 21, 2016

Tak jsem dnes vyzkoušela nepečená lízátka. Můžu vám říct že to chutná fak LUXUSNĚ! Nic pro dietáře:-) Pokud chcete potěšit malé koledníky na Velikonoce, nabídnout jim kromě vajíček a jiných sladkostí tyhle rozkošné cake pops tak neuděláte chybu. je to celkem jednoduché, recept najdete zde. Na ganache jsem použila jak bílou tak tmavou čokoládu, a nazdobila dle libosti. Měla jsem v plánu si čokoládovou polevu obarvit na různé barvičky, bohužel jsem pozdě zjistila že nemám doma potravinářské barvivo. Omlouvám se za kvalitu fotek, bohužel už není žádné světlo, tak jsem udělala narychlo pár fotek venku. Myslela jsem že udělám fotky zítra a k tomu velikonoční styling, bohužel se po nich asi jenom zapráší:-) Co třeba cake pops na dětskou párty? Děti  z nich budou nadšené:-)






Může tě taky zajímat

0 komentářů

Populární příspěvky