A čas se zastavil

neděle, března 20, 2016

Dnes odpoledne jsem navštívila Bistrot de papa v obci Horní Dubenky na Vysočině. Už dlouho jsem chtěla navštívit tohle místo o němž tak básní mí přátelé, už chápu proč... krásné místo ve francouzském stylu kde vévodí tradiční kuchyně v duchu galského kohouta. Jakmile jsem vešla do dvora, naskytl se mi tak úžasný pohled, plno různých starožitných předmětů, krásné posezení, rybník kde si můžete i vypůjčit lodičku. Prostě pohlazení pro vaše oči. Škoda že dnes byla zima, měla jsem choutky popadnout kávu a sednout si k tomu krásnému rybníčku. Nejvíce mě ale asi dostalo když do restaurace procházíte kuchyní, jehož duší je vyhlášený kuchař Remi Decroix, rodák z francouzského Lille. Najdete tu různá francouzská jídla, quiche, dezerty....já si dala jen kávu  a creme brulee. Příště se chystám na moje oblíbené šneky:-)
Takže tohle vše, zatím jenom v kostce. Zanedlouho se tam chystám, budu mít více času, dnes jsem tam  byla celkem narychlo. Příště vyfotím i vnitřek restaurace a napíšu více:-) takže pokud jste tam ještě nebyli ,neváhejte. Abych nezapomněla, nehledejte tu wifi , ne nadarmo se tomuto místu říká  '' a čas se zastavil ''
Vyfotila jsem pár venkovních fotek, pěkný večer :-)








Může tě taky zajímat

0 komentářů

Populární příspěvky